Ahoy Mateys! Muhtemelen son zamanlarda ankara içerikli olan web sitenizin aşınma için biraz daha kötü göründüğünü farkettiniz. İhtiyacı olan şey yelkenlerinde adil gökyüzü ve rüzgârdan biraz daha fazlası. Onu yeniden modern çağa sokacak ve onu gerçekten dijital denizin bir mücevheri yapacak bir yeniden tasarlamaya ihtiyacı var.

Ama nasıl başladınız? Yapmak istediğiniz en son şey, bir plan yapmadan yeniden tasarımı denemek ve yönlendirmektir.

Size ne yapacağınızı söyleyen sayısız makale var. Bunun yerine, ne yapmamak konusunda size bazı ipuçları vermek istedik . Kullanıcılarınızın tereddüt etmeden “gemi atlamalarını” sağlamak için aşağıdaki ipuçlarını izleyin:

Ankara Web Tasarım Firmaları

Scrubbin’in ötesine geçmenin en iyi sebeplerinden biri, web sitenizin destelerinin rakiplerinizin olmasıdır. Sorunsuz bir alışveriş sepetinden ilgi çekici, ilgi çekici içeriğe kadar, rakibinizin kendi sitenizin ne kadar eski ve modası geçmiş olduğunu göstermek için rakibinizin yeniden tasarlanan ankara web sitesini görmek gibisi yoktur. Neden yaptıkları önemli değil, sadece yaptıkları bile. Ve şimdi yetişmek zorundasın.

Sizin hakkınızda her şeyi yapın
Bu sizin şirketinizin web sitesidir, bu nedenle müşterilerinize işletmenizin ne kadar harika olduğunu anlattığınızdan emin olun. Bazıları, kopyayı “şirket odaklı” hale getirmeye doğru sizi uyarabilir, ama övgülerinizi başka kim söyleyecek? Rakipleriniz kesinlikle değil! Yeniden tasarlamanızın, ne kadar şaşırtıcı olduğunuz konusunda kesinlikle şüphe bırakmaması gerekiyor, bu yüzden müşterilere bunu anlatmak için alanın her santimini kullanın.

Onları Anlamalarına İzin Verin
İnternette bir şeyler arayan insanlar aramayı sever. Google’ın neden bu kadar popüler olduğunu düşünüyorsunuz? Onlara yardımcı olmak için, site aramanızın olabildiğince yavaş ve yanlış olduğundan emin olun. İnsanları sitenizde daha uzun süre tutmak mı istiyorsunuz? Bunun için çalışmasını sağlayın!

Aynı navigasyon için de geçerli. Her şeyi güzel, düzenli ve tutarlı bir düzende düzenleyerek, ihtiyaç duyduklarını daha hızlı bulmalarını ve bırakmalarını sağlarsınız. Gittikleri yere ulaşmak için her sayfada elemek için mümkün olduğunca çok zaman harcamasını istiyorsunuz. Bazı yüksek sesle, otomatik olarak oynatılan videoları ya da reklamları açabilirseniz, çok daha iyi!

Keçiören Web Tasarım Firmaları Neler Yapıyor?

Açık denizde gezinmek için bir geminin nasıl çalıştığını bilmenize gerek yok. İhtiyacın olan tek şey yelkenlerinde rüzgar ve karnında bir ateş. Aynı web sitesi teknolojisi için de geçerli. SEO? Entegrasyonları? CRM? CMS? Tüm o mumbo-jumbo’yu geride bırak. Tek yapması gereken, sizi çapa demiri gibi tartmak. Siteniz çalışırken ve çalışırken bunları daha sonra çözebilirsiniz.

Mürettebatı kim umursar?
Ankara’da web sitenizi yeniden tasarlama sürecinde, ekibinizde ihtiyaç duyacağınız tüm insanları duyabilirsiniz. Pazarlamacılar ve metin yazarları, programcılar ve sosyal medya uzmanları. Bah! İhtiyacınız olan tek şey siparişleri takip edebilen güvenilir bir ekip. Unutma, buradaki kaptan sensin ve istediğin son şey, hayatını zorlaştıran, etrafta dolaşan bir sürü sintine faresi.

Mürettebattan bahsetmişken, hepsinin web siteniz hakkında bir fikri olacak Pazarlama yazarları içerik hakkında titremeye devam ederken, bunu ve onu optimize etme konusunda sürekli artacak. Size geminizi nasıl yöneteceğinizi söyleyen bir tembel tembel köpeğe ihtiyacınız yok. Unutmayın: geribildirim isyan için başka bir kelimedir.

Mobil Kullanıcılar Ne Kadar Önemli?

Müşterilerinizden bazıları minik akıllı telefonlarında web sitenize göz atacak. Bir spyglass’ın yanlış ucundan bir gemiye bakmaya benziyor! Sitenizin ne kadar büyük, güzel ve görkemli olduğunu göremiyorlarsa, tahtada yürüyebilirler! Yeniden tasarlamaya harcadığınız tüm çabayı takdir edebilecek gerçek akıllı kullanıcıların akıllı telefonlarına takılan bir sürü skala.

Önemli olan hepsi görünüyor
Bir müşterinin site genelinde gelirse, onlar sanıyorsun ooh ve aah onlar ne aradığını bulmak için ne kadar hızlı sitenizin arama veya ne kadar kolay? Yok hayır! Bunların hiçbirini umursamıyorlar. Tek düşünmen gereken bakışlar. Büyük, cesur görseller ışıltıyı müşterilerin gözüne sokan şeydir. Neden bu kadar çok mağazanın önlerinde büyük ilan panoları ve pankartlar olduğunu düşünüyorsunuz? İnsanları içeri çekmek için! Ve tam olarak web sitenizin yapması gereken şey, daha büyük, daha iyi.

Web Sitesi Yayınlamadan Neler Yapılmalı?

Web siteniz yayınlandıktan sonra, hepsi bu kadar. Arkanıza yaslanıp rahatlayabilirsiniz ve müşterilerin içeriye girmesine izin verebilirsiniz. Optimize etmenize bile gerek yoktur – optimizasyon, insanların ilk kez doğru anlamadıklarında ne yaptığını, ancak bu kılavuzu izleyerek hepsini aştı, rakiplerinizi toz içinde bıraktı!

Tabii ki…
… Eğer gerçekten bu tavsiyelerin herhangi birini izlerseniz, hepiniz pürüzlü bir kıyı şeridine doğru yelken açmaya hazır olacaksınız.

Gerçek şu ki, sağlam bir yeniden tasarım, kendine özgü ve etkili bir kullanıcı deneyimine iyi katkıda bulunan bir şey yaratmak için hem analitik verilerden hem de müşteri tercihlerinden yararlanan dikkatle planlanmış hedefleri ve bir kilometre taşları yolu olan bir ekip çalışmasıdır.

Özel hedef kitleniz için neyin işe yaradığına dair ayrıntılı bir anlayışa sahip olmanın yanı sıra en iyi uygulamaları izleyerek yalnızca daha fazla müşteriyi çekecek ve elde tutamayacak, aynı zamanda web siteniz için sorunsuz bir şekilde yelken açmaya yardımcı olacaksınız.

Ben büyük bir şablon hayranıyım. Ankara’da üretken herhangi bir tasarımcının iş akışının önemli bir parçasıdır ve markanızın kimliğini artırmada daha fazla tutarlılık ve profesyonellik ile gerçekten yardımcı olabilirler.

Proje yönetimi şablonları , kesinlikle bir web tasarımcısının iş akışına ait şablonlara örnektir. Sizleri sıkıcı proje ve zaman yönetimi görevlerini yerine getirmekten kurtarırlar ve sonuç olarak işinize daha fazla odaklanmanızı sağlar.

Ayrıca tasarım snippet’lerini, makbuzları ve temaları ( WDD’nin Freebies’inde bulabileceğinizler gibi) gerçekten seviyorum . Aynı tür tasarım öğelerini tekrar tekrar kullandığınızda, çekilecek güvenilir bir şablon tabanına sahip olmak mantıklı olur.

Özellikle düşkün olmadığım şey – ve siz de olmamalısınız – sürecinizdeki tüm yaratıcılığı ve stratejiyi kaldıran tasarım şablonları.

Bunu ortaya çıkarmamın nedeni, şablonları ankarada web tasarımında kullanmanın doğru bir yolunun ve yanlış bir yol olduğuna inanmamdır.

Şablonları Web Tasarımında Kullanmanın Yanlış Yolu

Kısa bir süre önce WordPress’te neler olup bittiği hakkında daha fazla bilgi edinmek ve özellikle de web tasarımında ne gibi trendlere dikkat etmem gerektiğini öğrenmek için bir WordCamp etkinliğine katıldım.

Katıldığım bir oturum vardı, “Tasarım Sürecinizi Hızlı Takip Edin”. Daha fazlasını başarırken daha az çalışmanıza yardımcı olan verimlilik kesmeleri konusunda olduğum için heyecanlıydım.

Ancak, duyduğum şey yüzünden inanılmaz derecede hayal kırıklığına uğradım oturumumdan uzaklaştım; konuşmacı, yaklaşık 50 tasarımcıya, şablon kullanarak müşteri web siteleri oluşturmaları gerektiğini söyledi. Bu öneri ile hiçbir sorunum yoktu. WordPress temalarının birçok web tasarımcısı için harika bir zaman tasarrufu olduğuna inanıyorum – özellikle de özelleştirebilecekleri güçlü ve duyarlı bir temelle başlamak istiyorlarsa.

Hazır Web Tasarım Paketi Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Ancak sorun verilen tavsiyenin geri kalan kısmındaydı. Temelde böyle gitti:

  1. HEDEFİNİZE UYGUN BİR TEMA BULUN
    Örneğin, emlak şirketleri için web siteleri tasarlarsanız, emlak teması için bir lisans satın alın.
    Seçtiğiniz temaya çok aşina olduğunuzdan emin olun.
  2. TİPİK MÜŞTERİNİZİN WEB SİTESİNDE İHTİYAÇ DUYDUĞU ANAHTAR SAYFALARI TANIMLAYIN
    Ana Sayfa, Hakkında ve İletişim sayfaları verilmiştir.
    Bir tema geliştiricisinin birkaç sayfa düzeni sunabileceği veya aralarından seçim yapabileceğiniz tasarım seçenekleri gibi, sen de aynısını yapardın. Temanızdaki şablonları kullanabilir veya kendinizinkini tasarlayabilirsiniz. Ardından, her sayfa için iki veya üçten fazla şablon seçeneği oluşturun.
  3. TÜM ŞABLONLARINIZI İLERİDE KULLANMAK ÜZERE SAKLAYIN
    Bunlar senden başka kimsenin görmemesi için.
  4. WEB TASARIM HİZMETLERİNİZE YENİ BİR MÜŞTERİ İMZALAYIN
    Müşteriye işleri için mükemmel bir web sitesi oluşturacağınızı açıklayın. Sözleşmeyi imzalamalarını ve kullanmanız gereken tüm marka bilgilerini veya görselleri size sağlamasını sağlayın.
    Ardından, oluşturduğunuz her web sitesini oluşturmak için bu sınırlı şablon kümesini kullanın. Her bir müşteri için hangi sayfa şablonu seçeneklerinin anlamlı olacağını seçmeniz ve sayfalara kişiselleştirilmiş içerik eklemeniz gerekir. Ama bu konuda.
    Buradaki amaç, her işten mümkün olduğunca çok para kazanmak.
  5. WEB TASARIMI HAKKINDA MÜŞTERİ İLE MEŞGUL OLMAYIN
    Birisi konuşmacıya, müşterilerine web sitelerini oluşturmak için şablonlar kullandığını nasıl açıkladığını sordu. (Bu geçerli bir endişedir.)

Bunun için müşterinin sürece dahil olması gerekmediğini söyledi. Web tasarımcıları uzmanlardır ve en iyisini bilirler, bu nedenle müşterilerin web sitesine girenlerle ilgili herhangi bir şey söylememeleri ve iş tamamlanana kadar görmeleri gerekmez.

MADEMDEKİ İKİ KURUŞ
Konferansın bu noktasında elimi kaldırdım ve birkaç itirazda bulundum:

Müşteriyi web sitesi projelerine dahil etmemek korkunç bir uygulamadır. Pahalı çalışmalara yol açabilir ve ayrıca olumsuz yorumlar yoluyla işinize zarar verme potansiyeline sahiptir; insanlar kötü deneyimler hakkında konuşmayı sever.
Web tasarımını birkaç şablonlu seçenekle sınırladığınızda, özellikle işinize uygun bir yaklaşım sergiliyorsanız, web siteleri gibi görünme riski taşırsınız . Müşteriler işe zaman veya çaba harcamadığınızı fark etmeye başlarlarsa, bu durum işinize zarar verebilir. Ayrıca, her web sitesi aynı görünüyorsa etkileyici bir portföy oluşturmayı nasıl bekleyebilirsiniz ?
Bu , ziyaretçilerinin siteye benzersiz bir şey olmadığını anlarlarsa, başkalarının kopyaları olduğu için müşterilerinizin işlerine de zarar verebilir .
Girişim iyi karşılanmadı, ancak buradaki mantığı takdir edebileceğinizi umuyorum.

Web Tasarımında Şablonları Kullanmanın Doğru Yolu
Web tasarımında şablon kullanmaya karşı değilim. Heck, bence işinizde şablon kullanmazsanız büyük bir hata yapıyorsunuzdur.

Köşeleri kesmek istediğini anlıyorum, böylece web sitenizin projelerinde daha yüksek bir işaretleme yapabilirsiniz. Hepimiz daha çok para kazanmak istiyoruz. Ancak, tüm stratejileri ve yaratıcılığı kaldırmanın ve müşterilere hazır bir web sitesi sunmanın çözüm olduğuna inanmıyorum. Bu süreçte şablonları kullanmanın ve karı artırmanın başka yolları da var.

WordPress Seçimi Neden Önemli?

TEMALAR
Tüm web sitenizi kaplayan temalar mükemmel bir seçenek. Bunları kişiselleştirmek ve web sitesi için arama için optimize edilmiş içeriği (yazılı ve görsel) hazırlamak için çalışmak zorundasınız. Ama sana çok zaman kazandıracaklar.

BÖLÜM YARIŞMASINA
Seksiyonel şablonlar, aynı tasarım öğelerini bir web sitesinde hızla çoğaltmanın iyi bir yoludur.

Onları kendi avantajınıza kullanmanın bir başka yolu tel kafeslere dönüştürmektir. Bir sayfanın yapısını başka bir web sitesinde hızlı bir şekilde önyüklemek için kesitsel bir şablonun çıplak kemiklerini kullanın.

WORDPRESS ŞABLONU
WordPress Template Builder ile birlikte gelen ManageWP adında çok siteli bir yönetim aracı bulunmaktadır .

WordPress ile web siteleri kurarsanız, bunu yeni kurulumlarla zaman kazanmak için kullanabilirsiniz. Basitçe şablonunuzu oluşturun WordPress’i kurun ve sık sık kullandığınız eklentileri (ve temaları) müşteri web sitelerinize ekleyin.

PROJE YÖNETİMİ KONTROL LİSTELERİ VE ŞABLONLARI
Belki de zaman kazanmanın en iyi yolu, proje yönetimi çalışmalarınızı mümkün olduğunca kolaylaştırmaktır. (En çok sevmediğiniz bir serbest tasarım işi yürütmenin bir parçası değil mi?)

Tüm web tasarım ve iş süreçleriniz için kontrol listeleri oluşturun. Müşterilere gönderdiğiniz iletişim, yeni projeler için sözleşmeler ve serbest çalışanlara veya diğer ekip üyelerine sağladığınız talimatlar için şablonlar geliştirin. Hatta faturanızı cazip hale getirin.

Özet

Herhangi bir gerçek iş yapmaktan kaçınmak için tasarım iş akışınızı optimize etmek amacıyla şablonları benimsemek ve bunları benimsemek arasında bir fark vardır. Bence bu kötü web sitelerinin dağıtımına neden oluyor ve müşterilere tasarımcılar için fiyattan söz etme imkanı veriyor.

Bir web tasarımcısısınız ve yaratıcı bir hizmet vermeniz için para alıyorsunuz. Bir web sitesine koyduğunuz öğelerin% 100’ünün sizin tarafınızdan el işi yapılması gerekmemekle birlikte, tasarımlarının geliştirilmesinde herhangi bir düşünce veya dikkate alınmadığı takdirde müşterilerin size iyi ödeme yapmasını bekleyemezsiniz.

Ankara’da E-Ticaret Sitesi Firmaları

E-ticaret pazarındaki rekabet, markaların sunduğu en yeni teknik ve uygulamaları dağıtarak rakipleri aşmaya zorlandıklarından, her zamankinden daha şiddetli. Ancak, sürekli değişmekte olan e-ticaretin geleceği ile sektör liderini daha uzun süre tahmin etmek zor.

Ankara e-ticaretin bu hızlı evrimi, yalnızca çevrimiçi markaların dijital ayak izini genişletmekle kalmadı, aynı zamanda alışveriş sepetlerinin performansını hızlandırmak ve çevrimiçi mağazalar için gelirleri artırmak için bir itici güç olarak hizmet etti.

Perakendeciler etkilenen sadece değil. Platform geliştiricileri, çok kanallı kullanıcıların taleplerini karşılama zorluğuyla da karşı karşıya. Tüm bu kriterler, gelişmiş teslimat süreleri, müşteri hizmetleri ve daha fazla ürün seçimi beklentisi ile birlikte e-ticaret platformlarının geleceğini belirleyecektir.

1. Kişiselleştirme ve Müşteri Deneyimi
E-ticaret kişiselleştirme ve gelişmiş kullanıcı deneyimi, e-ticaretin temel temelleri olarak kalacaktır. Müşteri satın alma kararları, showroom ve webroom kombinasyonundan etkilenecektir; ürün demoları ve perakendeciler tarafından sunulan benzersiz mağaza içi deneyim. Bu nedenle, e-ticaret platformları, çevrimiçi alışverişle birlikte gelen mağaza içi satın alma, toplama veya iade seçenekleriyle birlikte çok yönlülük ve seçim derinliğini sunmak için sürekli olarak gelişecektir.

E-ticaret platformları, çok yönlülük ve seçim derinliğini sunmak için sürekli gelişecek

Müşterilerinizin mükemmel bir profilini oluşturmak, kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimini oluşturmak için çok önemlidir. Perakendeciler, uzun yıllar boyunca, müşterileri satış hunisine sokmak için çevrimiçi reklamlar, kuponlar ve diğer girişimleri içeren “çevrimiçi-çevrimdışı” ya da O2O iş taktiklerine güvendiler. Ancak, tüketiciler daha dikkatli bir şekilde büyüdükçe, O2O yavaş yavaş bozuluyor ve “O2O 2.0” yaklaşımı olarak neyin tanımlanabileceğini görmeye başlıyoruz.

Çin’deki Walmart Inc. mağazaları artık alışveriş yapanların çok amaçlı bir Çinli mesajlaşma, sosyal medya ve mobil ödeme uygulaması olan WeChat üzerinden alımlarını ödemelerine olanak sağlıyor. Tencent tarafından geliştirilen WeChat , alışveriş listelerini, kuponları ve diğer öğeleri önermek için tüketicilerin alışveriş alışkanlıkları ve tercihleri ​​hakkındaki verileri analiz eder.

2. AI Sistemlerinin Entegrasyonu
Hızla değişen ve gelişen teknoloji, e-ticaret platformlarındaki süreçlerin tam otomasyonu olan online perakende sektörü için bir sonraki büyük adımı tanımlayacaktır. E-ticaret platformlarıyla entegre AI sistemleri, satış prosedürü için en uygun koşulları, en yüksek dönüştürme tasarımını vb. Belirlemek için her benzersiz çevrimiçi mağaza için algoritmalar çalıştırabilir. Etkili bir şekilde testleri çalıştırmak, ayarları optimize etmek ve döngüdeki işlemi tekrarlamak için algoritmalar kullanarak, perakendeciler web mağaza yeteneklerini en üst düzeye çıkarabilir ve daha yüksek dönüşümler sağlayabilir.

Ayrıca görsel içeriğin karar almada daha önemli bir rol oynayacağı tahmin edildi. Google ve eBay gibi internet devleri , henüz başlangıçta hala çok fazla olan kendi görsel arama sürümlerini çoktan başlatmış olsa da, West Elm gibi perakendeciler de mağazalarına benzer işlevler eklemek için en son AI teknolojilerinden yararlanıyor.

Gelecekteki mağazalarda, müşterilerin boylarını, ağırlıklarını, tenlerini, favori renklerini vb. Girmelerine izin verilecek ve bu sonuçlara göre giyim alımları önerilecek.

Dijital pazarlama ve e-ticaret gurusu, e-ticaret platformlarının yapay zeka ve makine öğrenmesi teknolojilerini alışveriş deneyimine entegre edeceğini tahmin ediyor. Bu, müşterilerin satın alma alışkanlıkları hakkında bilgi toplayıp depolayarak perakendecilere daha fazla kontrol sağlayacaktır. Gelecekteki mağazalarda, müşterilerin boylarını, ağırlıklarını, tenlerini, favori renklerini vb. Girmelerine izin verilecek ve bu sonuçlara göre giyim alımları önerilecek. Perakendeciler, müşterilerin neredeyse elbiselerini denemelerini sağlamak için artırılmış gerçeklik kullanabilirler ve ayrıca ayakkabı veya pantolon gibi diğer giysi öğelerini tam bir kıyafet tamamlamalarını önerebilirler.

3. Tüm Cihazlarda Ölçüm Yapma
Mevcut cihazların bolluğu nedeniyle, tüketiciler şimdi aktif olarak birden fazla cihaza aynı anda katılıyorlar. Bu, e-ticaret platformlarının, perakendecilerin her yönden müşterileriyle etkileşime girmesine yardımcı olabilecek çözümler yaratması gerektiği anlamına gelir. Magento, WooCommerce, İdeasoft, T-soft ve Ticimax gibi pek çok e-ticaret platformu , mağazanız için kolayca yerel bir mobil uygulama oluşturabilecek uzantılar sunsa da; kesintisiz bir mobil ödeme hala birçok platform için zorlu bir iştir.

E-ticaret zaten trilyon dolar değerine ulaştı

M-ticaret şimdiden trilyon dolar seviyesine ulaştı ve yakın zamanda e-ticareti yavaş yavaş devralacak. Dahası, Google’dan yapılan güncellemeler, web sitenizin mobil sürümünün yakında Google’ın endekslerinde içerdiklerinin başlangıç ​​noktası ve önemli bir sıralama faktörü olacağı anlamına gelir. Gelecekte, e-ticaret platformlarının perakendeciler için daha yenilikçi mobil dostu çözümler sağlama konusunda çalışacağını tahmin ediyoruz.

4. Monolitik Platformların Düşüşü
Geleneksel e-ticaret platformları esnek değildir ve adanmış görevleri gerçekleştirme özelliklerini desteklemez. Sorunu daha fazla tanımlamak için, konular üç geniş kategoriye ayrılabilir:

İlk sorun, mevsimsel alışverişçilerden gelen yükün üstesinden gelmek için güçlü bir sunucu elde etmekle gelen, ancak yılın geri kalanında hareketsiz kalabilecek kaynak israfıdır.
İkincisi, belirli bir fiziksel konumdaki sunucular, başka bir ülkedeki müşterilere performans ve hız sağlayamayabilir. Bu, küresel müşterileri dönüştürme çabalarında büyük bir aksama olabilir.
Son olarak, gerekli tüm sunucuları tek bir yere yerleştirerek, çevrimiçi saldırılar, sunucu çökmeleri ve diğer birçok konuda daha savunmasız hale gelirler – özellikle de sunucular yedekleme yapmazsa. Önemli komplikasyonlara ve marka itibarının yanı sıra gelir kaybına da yol açabilir.
Müşteri deneyimini geliştirmek için perakendecilerin her türlü müşteri analitiğini tekliflerine dahil etmesi gerekir. Bu prosedürün verimlilik oranı platforma göre değişir ve zorluklarını sunar.

Monolitik bir web uygulamasını daha küçük ve daha basit hizmetlere dönüştürmek… web sitenizin verimliliğini ve ölçeklendirme yeteneğini artırır

Ismarlama platformlar bu sorunları başarılı bir şekilde çözebilir, ancak geliştirme ve sürekli optimizasyon üzerinde çalışan büyük deneyimli bir geliştirici ekibinden oluşan göz korkutucu bir görev olabilir. Monolitik bir web uygulamasını daha küçük ve daha basit hizmetlere dönüştürmek, web sitenizin verimliliğini ve ölçeklendirme yeteneğini artırmakla kalmaz, aynı zamanda değişim için daha hızlı tepki vermenizi sağlar.

2011 yılında , Best Buy monolitik web sitesini ayrı web servislerine bölmüştür. Bu hemen hem şirkete hem de müşterilerine fayda sağladı. (Ancak; büyük olasılıkla bu maliyetleri rasyonalize edemeyecek olan küçük perakendeciler için pahalı bir seçenek olabilir.)

5. Yüksek Ölçekli Hesaplamayı Kullanma
Hyperscale yalnızca maliyet etkin değildir ve inovasyon için daha fazla alan sağlar, ancak perakendecilerin bireysel hizmetler için farklı çözümler keşfetmelerini sağlar. Dahası, perakendeciler harcamaları yönetme konusunda daha fazla özgürlüğe sahip olacak ve kalıcı bir taahhüt verme ihtiyacından kurtulacaklar. Perakendeciler, güçlü yönlerini vurgulayan ve müşterileri oldukça rekabetçi bir pazarda çeken alanlarda gelişmeye odaklanabilecekler.

Bulut bilişimin e-ticaret girişimcilerinin hem zamandan hem de kaynaklardan tasarruf etmesine yardımcı olduğu konusunda hiçbir tartışma yoktur. Dünyayı tüketicilere ve çevrimiçi perakendecilere açtı. Walmart sadece kendi dahili bulut ağını kurmak için beş yıldan fazla bir süre ve milyonlarca dolar harcadı; Bu açıkça, daha büyük bir çevrimiçi alışveriş dilimini alma kararlılıklarını gösterir ve tüm çevrimiçi perakendecilerin, yalnızca satışlarını artırmak için değil, mağaza içi işlemlerini de geliştirmek için hızlı bir şekilde bulut bilişime geçmeleri için bir ilham kaynağıdır.

Gelecek Ne Tutar?
Yeni teknolojiler ve en son ürünler, çoğu tüketicinin çevrimiçi alışveriş yapma biçimini giderek daha fazla değiştiriyor. Google Home gibi yenilikçi cihazlar, bir satın alma işlemini tamamlamak için gereken adım sayısını azaltır. Tüketiciler, Google Ana Sayfasını kullanarak bir dilek listesi oluşturabilir ve bir web tarayıcısı veya diğer uygulamaları başlatmadan doğrudan siparişlerini verebilir.

en ayrıntılı çözüm mutlaka en etkili olmayabilir

Sosyal medya kanalları da online perakende satış sürecinin büyük bir parçası haline geldi. Demografik ve özel müşteri davranışlarına göre reklam ürünlerinin etkili yollarını kanıtladılar. Daha da önemlisi, müşteriler e-ticaret platformuna doğrudan erişim sağlamak için sosyal medya kanallarını kullanabilirler. Bu entegrasyon araçlarının geleceği, yakında bir sosyal medya kanalında görüntülenen bir ürün resmini seçerek müşterilerin bile satın alabileceklerini gösteriyor gibi görünüyor.

E-ticaretin karmaşıklığı artmaya devam ederken, perakendeciler en ayrıntılı çözümü öğrenmeye başlıyor, ille de en etkili olmayabilir.

E-ticaret platformunu yönetilebilir bölümlere düşürmek ve belirli müşteri davranışlarını ele almak için daha iyi fonksiyonlar geliştirmek için tüketici verilerini kullanmak, perakendecileri e-ticaretin yakın geleceğine hazırlanma yolunda ilerletecek yaklaşımlardır.