Web sitesi tasarımı ve gelişimi için ideal şirketi seçmek, her işletme için önemli bir karardır. Piyasadaki bu kadar çok seçenekle, tek bir karara varılmadan önce kafanın karışması çok açık. İşte bir Web sitesi geliştirme Şirketi bir bakmak gerekir bir kaç önemli kriterler şunlardır: –

Çankaya Web Tasarım Şirketi Önerileri

İşletmeniz için henüz çevrimiçi pazarlama planı planlamadıysanız, bir teklif sunan bir şirkete gitmeniz önerilir. Web Geliştirme şirketi, Seo Servislerini tanıtma ve uygulama stratejisi konusunda etkili bir plan elde etmenize yardımcı olabilecek nitelikli pazarlama uzmanlarından oluşan bir ekibe sahip olmalıdır .

Web sitenizi tasarlama aşamasında, ürününüzü hedef müşterilere doğru bir şekilde verebilmeniz için gözden geçirmek daha iyidir .

Şirketin web sitesi, tasarım ve geliştirme ekibinin kabiliyetinin ayna görüntüsüdür. Size sunabileceği hizmetlerin kalitesi ve verimliliğiyle ilgili tüm hikayeyi anlatacak.

Çankaya’da web sitesi tasarımı tüm yasal düzenlemelere uygun olmalı ve tüm güvenlik ve diğer uygunluklara uymalıdır.

Ankara Çankaya’da Web Hosting ve SEO hizmetleri

Böyle bir şirketin çoğu web barındırma ve SEO hizmetleri sunmaktadır. Hizmetlerin bakımı, güvenliği ve sunulan hizmetlerin etkinliği web sitesinin başarısını sağlamada uzun bir yol kat etmektedir.

Kurumsal Web Tasarım

Şirketin uygun fiyatlarda sunduğu tüm Web servislerini almasını sağlamak gerekir . Sonlandırmadan önce piyasadaki diğer benzer şirketlerden teklif alın.

Güvenilirlik Kontrolü

Web sitesi geliştirme şirketinin güvenilirliğini kontrol etmek esastır, diğer müşterilerden. Şirketin önceki projelerini denetleyerek orijinalliğini net olarak anlayın. Topunuzu sağ sahaya koyduktan sonra satışların artmasıyla merdiveni başarın.

Kullanıcı Arabirimi Tasarımı: Çevrimiçi İşletmenin Önemli Bir Yönü

Çevrimiçi çağın başlamasından bu yana, işletme girişimlerinin çoğu çevrimiçi varlığa yöneldi. İşletmenizin çevrimiçi varlığına sahip olmak, kuruluşunuzu küresel düzeye taşıyabileceği için ideal bir karar olabilir. Ancak aynı zamanda, etkili sonuçlar alabilmek için doğru bir şekilde yapılmalı ve korunmalıdır. Maksimum tanınma ve yatırım getirisini elde etmenin temel faktörleri Web tasarımları ve geliştirme ve pazarlama stratejileridir . Tasarım bölümüne giren en önemli faktörler Kullanıcı Arabirimi Tasarımı (UID). Kullanıcı arayüzü tasarımı, bir web sitesinin gezinmeyi kolay, etkileyici görünmesini ve kullanımını verimli hale getirmek için tasarlandığı yöntemdir.

Potansiyel alıcıların trafiği, web sitelerinin dönüşüm oranı büyük ölçüde web sitesinin tasarımına bağlıdır. E-ticaret sitesi olması durumunda, ziyaretçiler genellikle sitenin kendilerini zevksiz ve monoton olduğunu düşündüklerinde web sayfasından ayrılırlar. Bu, içeriğin veya web sitesinin dostça olmayan tasarımı ve navigasyonundan kaynaklanabilir. Potansiyel alıcıları korumak, siteye daha fazla trafik çekmek, dönüşüm oranını artırmak ve yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için, web sitesinin sahibi geliştirme aşamasında bazı UID ilkelerini göz önünde bulundurmalıdır. Önemlisi, potansiyel kullanıcılarının ve alıcılarının ilgisini ve tadını genel olarak dikkate almaları gerekir.

Bir web sitesi geliştirirken dikkat edilmesi gerekenler

  • Web sitesinin düzeni ve tasarımı basit, temiz ve etkileyici olmalıdır.
  • Gezinme çubuğunu ve alışveriş sepetini web sayfasının her birinde aynı yere yerleştirin.
  • Siteye aşırı içerik ve bilgi içeren aşırı yükleme yapmayın.
  • E-ticaret sitesi olması durumunda, sipariş verme, işlem süreci ve alışveriş sepetini kullanımı kolay bir sistem haline getirin.
  • Web Sayfalarının her birinin kullanılabilir ve hızlı yüklendiğinden emin olun.
  • Doğru grafikler ve diller kullanın.

Bir web sitesinin başarısı tamamen kullanıcıların trafiğine ve davranışlarına bağlıdır. Bu nedenle, başarılı bir web sitesi oluşturmak için çabalayan her birey ve kuruluş, web sitelerini, hedef kitlelerinin davranış ve zevklerini koruyarak tasarlar. Bununla birlikte, arama motoru optimizasyonu, siteye trafik çekmede büyük rol oynar. Kullanıcıların ilgisine göre bir site oluşturmak ve SEO taktikleri ile optimize etmek, herhangi bir kuruluş için maksimum yatırım getirisi sağlayabilir. Son günlerde, organizasyonun çoğu SEO tekniklerini uygulamaya odaklanıyor ve web sitesinde kullanıcı deneyimini geliştirmenin önemine bakıyor. Kullanım deneyimini geliştirmek, siteyi ziyaret eden ve potansiyel müşteri üreten web siteleri için aynı derecede önemlidir.

Kullanıcı Deneyimini Geliştirmenin 6 Yolu

  • Web sitenizi, kullanıcının zevkini ve ilgisini göz önünde bulundurarak tasarlayın. Yaş grubu, cinsiyet ve sitenin amacı gibi demografik bilgiler web sitesinin tasarımını büyük ölçüde etkiler. Etkileyici bir formatta ve doğru yerde web sitenizi etkileyici içeriklerle geliştirin, böylece kullanıcılar etkileşime girebilecek ilginç ve güvenilir bir platform bulabilirler.
  • Gezinmesi kolay ve kullanımı basit kullanıcı dostu bir web sitesi oluşturun. Doğrudan sayfadaki konumdan menünün stiline kadar bir gezinti çubuğu tasarlarken dikkat edilmesi gereken birkaç şey vardır. Gezinme çubuğu, ana sayfanın en üstünde, logonun hemen altına yerleştirilmelidir. Gezinme çubuğuna, kullanıcıyı çeşitli web sayfalarına yönlendiren ayrı bir sekme yerleştirilmelidir.
  • Kullanıcının aradığı içeriği kolayca aramasını sağlayan Arama çubuğunu web sitesine yerleştirin. Arama çubuğu, kullanıcıların deneyimini önemli ölçüde artırabilir.
    Kullanıcıların çoğu, web sitesinin ana sayfasını veya açılış sayfalarını ziyaret eder ve bir süre daha gezinir ve daha sonra ana sayfaya geri dönmek ister. Bu durumda kullanıcılar, Ana Sayfayı tekrar ziyaret etmek için logoya tıklarlar. Veya sitedeki ana sayfa sekmesine tıklayın. Bu nedenle, anasayfayı sitenin logosuyla bağlamak daha iyidir.
  • Geribildirim, kullanıcı deneyimini web sitenizde edinmenin en iyi yoludur. Sitenize, kullanıcıların ilgi alanlarını ve deneyimlerini ifade edebilecekleri bir geri bildirim formu koyun. Kullanıcıların geri bildirimleri davranışları, ilgileri ve deneyimleri hakkında size bilgi verecek ve siteyi buna göre yeniden tasarlayabileceksiniz.
  • Bir e-ticaret sitesi kullanıyorsanız, sitenizi ana sayfanın kayıtlı kullanıcının adını gösterecek şekilde tasarlayabilirsiniz.
  • Giriş sayfasına, kullanıcının adını belirten hoş geldiniz mesajı koyun. Bu sayede kullanıcılar siteyi tekrar ziyaret etmekten hoşlanıyor ve ilgililer.

Mobil Uyumlu Web Sitesi

İnternetin mobil olduğunu hepimiz biliyoruz. Ancak bunun ne kadar önemli olduğunu hafife almak kolaydır. ComScore’un bu numaraları, ana noktayı yönlendirmeye yardımcı olmalı:

Bin yılların% 21’i artık çevrimiçi olmak için masaüstü bilgisayar kullanmıyor
Akıllı telefonlara harcanan zaman 2010 sonundan 2014 sonuna kadar% 394 arttı
Aynı dönemde tabletlere harcanan zaman yüzde 1.721 arttı
Amerikalıların% 75’inden fazlası interneti birden fazla cihazda kullanıyor
Pew Araştırma Merkezi’nin 2015 raporuna göre:

Ankara’da % 15’inin web’e akıllı telefonlarının ötesine erişme yolları sınırlı
% 10’u evde telefonlarının ötesinde hiçbir yüksek hızlı internete sahip değil
İnsanlar, gerektiğinde web’de sadece web’de gezinmekle kalmaz – ne zaman ve nerede olursa olsun uygun bir şekilde yaparlar. Bazen de yapmak zorunda kalıyorlar çünkü yapmak zorundalar . Özellikle web özellikli bir telefonun bilgisayardan çok daha kolay olduğunu kanıtladığı gelişmekte olan ülkelerde.

Bu, artık cihazdan bağlam veya niyet çıkartamayacağımız anlamına gelir – eğer yapabilirsek. Bu yüzden tasarımcıların , cihazlarına bakmaksızın insanların ihtiyaçlarını karşılayan web siteleri oluşturmamız gerekiyor .

Tüm platformlardaki tutarlı tasarım ve içerik stratejileri ile insanlara kesintisiz bir deneyim sunabilirsiniz.

Şimdi, bu kolay olduğunu söylemek değil. Ancak bu ipuçları yardımcı olmalıdır.

Çankaya Google Reklam

Ücretli arama ağı reklamlarından bir B2B kitlesine ulaşmak zor olabilir. B2B kampanyaları genellikle finans ve pazarlama gibi endüstrilerde oldukça rekabetçi ve pahalı anahtar kelimeler, daha az arama hacmine sahip daha küçük bir anahtar kelime evreni (dolayısıyla fiyatları daha da artıran) ve sonuçta B2B ve B2C anahtar kelimesi “geçişi” gibi çeşitli sıkıntılardan muzdariptir. kalitesiz tıklamaları çekmek için.

B2B dönüşümlerini B2C dönüşümlerine göre ölçmek de zor olabilir, çünkü müşteri adaylarını gelire bağlamak zor olabilir.

Bu yazıda, B2B SEM kampanyalarının temel zorluklarından bazılarını gözden geçireceğiz ve B2B pazarlamacılarının en yaygın engeller arasında nasıl gezinebileceklerini ve ücretli arama reklamlarından en iyi şekilde yararlanabileceklerini tartışacağız .

B2B kitleleri ile kilit güçlükler
Arama, B2B alıcılara ulaşmada ayrılmaz bir rol oynar ve B2B alıcıların % 62’si bir web aramasının satın alma yolculuğuna başlarken kullandıkları ilk kaynaklardan biri olduğunu söyler.

B2B alıcılar açıkça ürün ve hizmetleri araştırmak için arama motorlarını kullanıyor olsa da, B2B alanındaki ücretli arama yukarıda belirtildiği gibi birçok zorluğa maruz kalmaktadır. İşte neyle karşı karşıya olduğunuzun bir özeti:

Uzun satış döngüsü – B2B için ortalama satış döngüsü değişiklik gösterir, ancak bazı şirketler için 12 ay kadar uzun olabilir. Bu, bir takip gerçekleştiğinde bile bir satışı uygun bir kaynağa uygun şekilde bağlamayı zorlaştırır.
Çok rekabetçi anahtar kelimeler – Sektöre bağlı olarak, B2B anahtar kelime envanteri inanılmaz derecede pahalı olabilir. Wordstream, B2B terimleri için ortalama tıklama başı maliyetin (TBM) 3 ABD Dolarının üzerinde olduğunu, B2C terimlerinin çoğunun 1,50 ABD Doları ile 3,00 ABD Doları arasında olduğunu bildirmektedir (bunun haricinde “Tüketici Hizmetleri” Finans ve Hukuki – bunun yanında yasal olarak B2B terimleri de vardır. Bazı finans ve yasal şartların tıklama başına 10 doları geçmemesi olağandışı değildir!)
B2C terimlerinden daha düşük stok – B2B terimleri genellikle B2C terimlerinden daha az arama alır. Sadece “su geçirmez botlar” ararken (örneğin) “veritabanı barındırma sağlayıcısı” için arama yapan pek çok insan yoktur.
Karmaşıklık – B2B ürün ve hizmetlerinin teknoloji, sağlık ve telekomünikasyon gibi belirli sektörlerdeki karmaşık yapısı, anahtar kelime hedefleme ve reklam metin yazarlığını özellikle zorlayıcı hale getirebilir.
B2B ve B2C anahtar kelime geçişi – B2B arama kampanyalarında sıkça karşılaşılan bir sorun, “anahtar kelime geçişi” olarak bilinen bir olgudur. Buna örnek “temizlik hizmeti” terimidir. İşletmelere endüstriyel temizlik hizmeti sunan bir şirket bu dönemde teklif verebilir ve birisinin evini temizlemesini isteyen tüketicilerin ilgisini çekebilir.
B2B liderliği için SEM kullanmanın faydaları
Her ne kadar zorluklar göz korkutucu gelse de, ücretli arama B2B şirketleri için çok büyük bir potansiyele sahip. Bir çok B2B ürün ve hizmetin satış başına değeri, TBM’ler yüksek olsa bile, aramadan etkileyici bir yatırım getirisi getirebilir.

Buna ek olarak, birçok B2B kampanyası doğrudan satıştan ziyade müşteri adayına odaklandığından, ücretli arama yeni müşteri adaylarını hızlı bir şekilde satış hattına sokmanın harika bir yoludur.

Kullanıcılar açılış sayfanıza dönüşüm yapmasalar bile, web sitenizi keşfedip bir e-posta bültenine kaydolabilir veya iletişim formunuz üzerinden ulaşabilirler. Satış veritabanınıza girdikten sonra, bu potansiyel müşteriyle bir ilişki kurmaya başlayabilirsiniz.

Anahtar kelime seçimi hakkında bir kelime
Bir B2B kitlesi için başarılı bir ücretli arama kampanyası oluşturmanın en önemli adımlarından biri anahtar kelime seçimidir.

Canlı bir kampanyanız veya yayınlanmaya hazır bir anahtar kelime kümeniz olsa bile, kitlenizin tam olarak ne aradığını belirlemek için biraz araştırma yapmanız yararlı olacaktır.

Google’ın Anahtar Kelime Planlayıcısı, Google Reklamları arayüzünde ücretsiz ve kullanılabilir durumdadır. Bu araç, reklamverenlerin yeni anahtar kelimeler keşfetmesine ve arama hacmi ve anahtar kelime tahminleri almasına yardımcı olur. Araca erişmek için aşağıdakileri yapın.

Google Reklamları hesabınıza giriş yapın
Ekranın sağ üst köşesindeki “İngiliz anahtarı” simgesine tıklayın
Açılan menüden “Anahtar Kelime Planlayıcı” yı seçin
Daha derin kazmak isteyen reklamverenler için yardımcı olabilecek bazı (ücretli) SEM araçları da vardır. Bu araçların çoğu, yeni anahtar kelimeleri araştırırken çok yardımcı olabilecek bir düzeyde rekabetçi bilgi sağlar.

SEMrush ve Spyfu, iki anahtar kelime istihbarat aracı örneğidir. Ne tür bilgiler sağladıklarını görmek için bunları test edebilirsiniz, ancak abone olmadıkça sonuçlar sınırlıdır.

Niteliksiz tıklamaları en aza indirgemek için ipuçları
B2B ödemeli arama kampanyalarındaki en büyük zorluklardan biri rekabet (yüksek TBM’lere yol açıyor) ve ardından kalifiye olmayan tıklamalar olduğu için, kalifiye olmayan aramalardaki tıklamaları azaltabileceğiniz bazı yolları inceleyeceğiz.

Mümkün olduğunca spesifik olun
Anahtar Kelimeler – B2B pazarlamacılarının anahtar kelime seçimi, reklam mesajlaşma ve açılış sayfası oluşturma konusunda son derece spesifik olmaları önemlidir.

Reklamlar – İdeal olarak, yalnızca işletmeniz veya ürününüzle alakalı anahtar kelimeler için teklif vereceksiniz, ancak bu her zaman kolay değildir (yukarıdaki “temizlik hizmeti” örneğine bakın). Reklam metninizin girdiği yer burasıdır. Mesajlarınızı tüketiciler yerine işletmelere yönlendirerek (bazı) niteliksiz tıklamaları kaldırabilirsiniz.

Açılış sayfaları – Açılış sayfanız, kalifiye olmayan ziyaretçilerin çıkarılmasını engelleyen son savunma hattınızdır, ancak birisinin sayfanıza ulaştığında, tıklama için zaten ödeme yaptığınızı fark ettik. Buna rağmen, satış ekibinizdeki kalifiye olmayan müşterilerden gelen tahliyeyi, açılış sayfanızın kendileri için bazı işleri yapmasını sağlayarak en aza indirebilirsiniz. Bir iyi bir açılış sayfası teklif verdiğiniz anahtar kelimeleri referans değil, aynı zamanda açıkça konuşmak gerekir ideal müşteri ve hangi sattığınız işletmeler değil, tüketicilerin amaçlı olduğunu apaçık olun.

Harcanan tıklamaları önlemek için gelişmiş ayarları kullanın
Coğrafi hedefleme – Küresel bir hedef kitleyi hedefleseniz bile, reklamlarınızın yalnızca geçerli potansiyel müşteriler elde edeceğiniz yerlerden görünmesini sağlamak için coğrafi hedeflemeyi ayarlamak isteyebilirsiniz. Bu, özellikle sınırlı bütçeye sahip reklamverenler için yararlıdır (bu çoğumuzdur). Geri dönüşü iyi olmayan yerleri de hariç tutabilirsiniz. Bu, çok esnek bir özelliktir çünkü reklamverenler, ülke, posta kodu, şehir ve daha fazlası dahil olmak üzere çeşitli şekillerde yerleri dışlayabilir.

Reklam planlaması – örneğin, reklamlarınızın günün belirli saatlerinde veya haftanın günlerinde (veya her ikisinde) gösterilmesini kısıtlamak, hesabınızdaki israfı azaltmanın başka bir yoludur. Tüm reklamverenler için alakalı olmasa da, bazı şirketler için çok faydalı olabilir.

Negatif anahtar kelimeler – hesabınıza negatif anahtar kelimeler eklemek, harcanan tıklamaları en aza indirmenin başka bir yoludur. Hemen yarasadan ekleyebileceğiniz bazı ortak anahtar kelimeler (örneğin, “ücretsiz”) ve kampanyanızda performans verileri tahakkuk eden olarak bulabileceğiniz diğerleri var. Google’ın arama terimi raporu, negatif olarak eklenecek kelimeleri ve anahtar kelime portföyünüze eklemek isteyebileceğiniz uzun kuyruk terimlerini keşfetmek için harika bir kaynaktır.

Optimizasyon – Son söz
B2B tarafından ödenen arama kampanyalarındaki israfı en aza indirmeye yardımcı olmak için neler yapılabileceğini sadece çizdik. Sonuç olarak, arama söz konusu olduğunda, hiçbir şey taşa yazılmamıştır.

Bir kampanyayı ilk kez başlatmak üzereseniz ya da yıllardır Google Reklamları yayınlıyorsanız, ücretli arama potansiyel müşterilerinizin kalitesini optimize etmek ve geliştirmek için her zaman yer vardır.