Satışlarda minimum 4 milyon $ ‘lık bir gelir elde etmek için 30 günden daha az bir sürede 1 milyon dolar mı harcadınız ?!

Bu, şu anda Facebook’ta günde sadece 500 dolar harcayan ancak tatil sezonunda milyonlarca dolar yapmak isteyen evcil hayvan temalı çorap satan bir marka olan PupSocks tarafından Common Thread Collective’teki ekibimize verilen zorluk oldu. Çıkardığımızdan emin değildik – ama, kendiniz için ne olduğunu görün:

  • 45 gün boyunca 80.000 çift çorap sattık.
  • İlk 1.000.000 ABD Doları’nın reklam harcamalarında 4x getiri yaptık
  • 1.500.000 ABD Doları’nın tamamında reklam harcamalarında 3.8x getiri sağladık
  • Ölçeklendirme programı 3 eyalette 100’den fazla iş yarattı

Common Thread Collective’in (CTC) bu büyüklükteki bir kampanyayı nasıl yarattığını, yönettiğini ve ölçeklendirdiğini tam olarak anlatacağım .

1. ADIM: MİLYON DOLARLIK FACEBOOK REKLAM KAMPANYASI TEMELİNİZİ OLUŞTURUN

Potansiyel reklam harcamanızı newish bir Facebook reklam hesabında en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız, bilmeniz gereken dört önemli şey var.

  • Reklam hesabı harcama limitiniz günde 750 dolardan başlıyor. Bu, başlangıçta çoğu insan için açık olan bir şey değildir ve yükseltilmesi bir acı olabilir – ve günde 100.000 dolara çıkarılması genellikle güldü. Burası Facebook temsilcisi olmanın kritik olduğu yerdir. Genel olarak konuşursak, belli bir harcama seviyesine ulaştığınızda bir temsilci atanır, ancak kalıcı bir temsilci olan bir ajans ortağına sahip olmak süreci hızlandırabilir. Özellikle tatil günlerinde, bu istekleri, ölçeklendirmeyi planladığınız haftaların önüne getirmenizi öneririz.
  • Birden fazla hesap oluşturun (beş tane oluşturduk). Bu, en yüksek satın alma günlerinde herhangi bir reklam harcaması sorununa karşı koymayı önleyen bir artıklıktır. İstediğiniz son şey, günde 100.000 ABD dolarını harcamayı planladığınızda reklam dağıtım sorunları veya askıya alınmış hesaplara sahip olmaktır.
  • Kredi limitinizin hızla ölçeklendirme harcamanızı destekleyecek kadar yüksek olduğundan emin olun. Vakamızda, genel limiti yeterince yükseltememiş olduğumuz için, kredi kartında büyük miktarda ön ödeme yapmak için PupSocks ile birlikte çalıştık. Kampanya devam ederken, kredi kartınızdaki sık sık ödemelere ayak uydurma kabiliyetinize güvenmeyin (hafta sonları ve / veya tatil günlerinde işlemek için ödemeleri beklemekten sıkılırsınız).
  • Web sitesinin tüm bu trafiğin ağırlığının altında kalmayacağından emin olun. Shopify’daysanız, bunun hiçbir zaman bir sorun olmaması gerekir, ancak diğer tüm sağlayıcılar için öngörülen eşzamanlı web sitesi oturumlarında öngörülen sayıları yayınlayın ve sitenizi Load Impact gibi bir araç kullanarak test edin. [ * ]

PupSocks için, ölçeklendirmede teknik sorunlar yaşadık, çünkü kullanıcı tarafından yüklenmiş görüntüleri 20 MB’a kadar olan görüntüleri sunucu tarafındaki veritabanında saklıyorlar. Neyse ki, PupSocks sitelerinin gönderdiğimiz trafiği destekleyebilmesi için hiç durmadan çalıştı.

2. ADIM: 4X YATIRIM GETİRİNİZ REKLAMINI YARATIN

Tatiller sırasında Facebook’ta hızla ölçeklenecekseniz, çok kalabalık ve rekabetçi bir satın alma ortamında huninin tepesinde büyük erişime ihtiyacınız olacak. Bunu başarmak için, KNOW’un muazzam katılımı sağlayacak olan bir reklam öğesiyle o manzaraya girin (paylaşımlar = ücretsiz gösterimler) ve önceden doğrulama ile yüklenmiş durumda.

Kara Cuma ve Siber Pazartesi gibi yoğun satın alma günlerinde BRAND NEW reklam öğesiyle canlı yayın yapmak, insanların yaptığı en büyük hatalardan biridir. Mümkün olan en ucuz tıklamaları elde etmek ve sitenizin satışı bildirmesine izin vermek için mutlak en iyi potansiyel müşteri reklamınızı kullanmak istiyorsunuz.

Kara Cuma günü yayına başladığımızda, aşağıdaki reklamla birlikte, zaten 50.000 beğeni, yorum ve paylaşımla doluydu. Bunu biz yaptık:

  • 10-12 farklı organik post oluşturma
  • Onları küçük bir bütçeyle (50 $) arttırmak, PupSocks’un Facebook hayran sayfası izleyicisine, iki hafta boyunca artmaya başladı.
  • En çok hangi beğenilerin, yorumların ve paylaşımların alınacağının belirlenmesi.
  • Kazanan reklam kreatifleri için geniş kitlelere (yani% 10’luk bir hedef kitleye) yedi gün boyunca 100 ABD Doları / gün için bir KKD (katılım başına ödeme) kampanyası oluşturun.

KKD kampanyalarını sadece agresif ölçeklendirmeye başlamadan önce yedi gün boyunca yürüttük, çünkü çok hızlı bir şekilde angajman oluşturdu.

KKD kampanyanızı başlattığınızda, kazanan bir reklam bulmak için gereksinim duyduğunuz minimum düzeyde beğenme, yorum ve paylaşım veya başka bir sihirli numara yoktur. Bu, karşılayabileceğiniz bir test bütçesi tahsis etmek ve test ettiğiniz herkese göre en iyi reklamınızı bulmakla ilgilidir.

Aşağıda, PupSocks kampanyasımız için bir kuruşun bir kısmı için katılım kazanan reklam metni görülmektedir.

Bu reklamı çok sıkıcı “Sitti İçinde% 20 İndirim” metin reklamlarına karşı açık artırmalara düşürmek, bıçakla kavgaya silah getirmek gibidir.

Toplamda, bu ONE reklam toplam reklam harcamasının% 25’inden (286,767 $) ve gelirin neredeyse% 30’undan (1,184,343 ABD doları) sorumluydu.

Bütçeyi hedefleyen birkaç kampanyada bütçeyi, en yoğun satın alma günlerinden önce yüksek performanslı bir reklam öğesi bulmak için harcamak size büyük bir avantaj sağlayabilir.

Kazanan reklam reklamınızdaki (köpek yavruları oldukça viral) 50.000 beğeni, yorum ve paylaşımlara varamazsanız da, reklamınız için yüksek alaka düzeyi puanları, daha geniş erişim ve daha düşük sıklıklar elde etmenize yardımcı olacak sağlam bir doğrulama düzeyine sahip olmalısınız.

ADIM # 3: 4X YATIRIM GETİRİSİ REKLAM REKLAMINIZ İÇİN YENİ KİTLELER YARATIN

Şimdi, bir reklam öğesi buldun ve bir ton beğeni, yorum ve paylaşımla yüklediniz, ölçeklendirmeye çalışırken kimi hedeflemelisiniz? Cevap herkes. Ya da en azından inanmak için nedeniniz varsa, ilgilenebilir.

Bildiklerinizle başlayın:

  • Dönüşüm huninizin tüm aşamalarını temel alan görünümler)
  • Başlıca ilgi alanları (evcil hayvan sahipleri, evcil hayvan markalarının hayranları vb.), Ardından
  • Kaçık olun (Kardashian’ın ilgisi var mı?)

Tüm bu izleyicileri ayrı yerleşimlere ayıracağız ve olası her fırsatı izole etmeye çalışmak için cinsiyete göre dilimleyeceğiz. Ölçeklemenin anahtarı her zaman her zaman çevikliktir. Bununla kendin için seçenekler yaratma yeteneğini kastediyorum. Başlangıçta ne kadar çok reklam seti bulabilirseniz, işe yarayacak bir şey bulma olasılığı o kadar yüksek olur. Başlangıçta, küçük parmaklarınızın oluşturmanıza izin vereceği kadar reklam kümesi olmasını istersiniz.

PupSocks için iki aylık süreç boyunca toplam 828 reklam seti oluşturduk.

  • 50+ izleyici kitlesiydi (çeşitli huni davranışlarında% 1-10 seyirci türü)
  • 200+ özel kitleydi
  • 500+, yerleşimlerin, teklif türünün vs. neden olduğu görünüm ve özel kitle reklam kümelerimizin farklılıklarıydı.

Her reklam kümesinde makul günlük bütçelerle başlayın (ortalama sipariş değerinizin üç katını öneririm), ardından düşük performans gösteren reklam kümelerini hızlı bir şekilde öldürmeye hazırlanın!

Ama kendine seçenekler ver. Doğru seyirciyi tahmin etmeye çalışmak ve ona büyük bir bütçe uygulamak, bir sürü tarihsel veriye sahip olmadığınız sürece, bir aptaldır.

Bu, özellikle tüketici satın alma niyetinin yüksek olduğu günlerde en yüksek satın alma günlerinde geçerlidir. Çok sayıda reklam kümesine sahip olmak, nerede ve nasıl ölçeklendireceğiniz konusunda size büyük bir esneklik sağlar.

PS Birkaç süper geniş izleyici kitlesini eklediğinizden emin olun – varsayılan bir “tümü” izleyici bile deneyin.

4. ADIM: REKLAM GRUPLARINIZI NE ZAMAN ÖLDÜRECEĞİNİZ VEYA ÖLECEĞİNİZE KARAR VERİN

Pokerde harika oyuncular, kazanmak için ne yapman gerektiğini bilmen gereken sadece iki karar olduğunu söylüyor: ne zaman yükseltileceği ve ne zaman katlanacağı. Aynı Facebook reklam satın alma için de geçerlidir. Hızlı bir şekilde ölçeklendirmeye çalışan bir medya alıcısı olarak işiniz, bir reklam kümesini öldürmek veya yükseltmek için hangi bilgilere karar vermeniz gerektiğini ve bu verileri ne kadar hızlı alabileceğinizi belirlemek. Bu, hedeflenen Reklam Harcama Getirisini (ROAS) belirlemek ve ardından önde gelen göstergeleri bu ROAS ile ilişkilendirmek için birim ekonominizi derinlemesine anlayarak başlar.

ROAS için huni en güvenli lider göstergesinin Alışveriş Başına Maliyet (CPATC) olduğunu tespit ettik. Tüm reklam kümelerinizle yayınlanmaya başladığınızda, bu metriği her biri için izlemek istersiniz.

4-5 sepete eklenir almaz, bir reklam setini öldürmek veya ölçeklendirmek için bir çağrı yaptık. Aramak için çok yakın olsaydı (her iki taraftaki hedef CPATC’mizin% 10’u içinde) aramak için gerçek alımlarda ROAS’ı görmeyi beklerdik. İstatistiki önem konusunda erken endişelenmeyin – öncü göstergeler her seferinde% 100 doğru değilse sorun değil. Yeterli reklam kümesi oluşturduysanız, bu, kazanan reklam kümelerine oldukça hızlı bir şekilde girmenize yardımcı olacaktır.

Harcamaya devam ederken, gecikmeli atıfta bulunduğunuzdan emin olun (gecikmeli atıf, tek bir gün tıklama / görüntüleme penceresinin dışında gerçekleşen satın alımlar anlamına gelir). Örneğin, birisi kampanyanızın 1. gününde bir reklamı tıklarsa ve ardından 7. günde bir satın alma işlemi yapmak için geri gelirse, bu satın alma Facebook’ta 1. günde reklam kümesi / reklamına atfedilir.

Facebook’un tam varsayılan özellik penceresi 1 günlük görünüm / 28 günlük tıklama penceresidir. Bu, alımlar devam ederken, ROAS’ınızın 28 günlük pencerenin tamamında artmaya devam edeceği anlamına gelir. PupSocks tam bir nitelik penceresinde ROAS hedefini 4x istediği için, büyüyen pencerede ROAS’ın ne kadar artacağını (veya EBM’yi azaltacağını) anlamamız gerekiyordu.

Bu verileri bilerek, birinci günde daha iyi kararlar alabiliriz. Bunu yapmak için, Facebook reklam verilerinizi her gün aşağıdaki e-tabloya aktarmanız gerekir.

Buradaki anahtar, 1-, 7- ve 28 günlük tıklama gelirinizi izlemek ve ardından her bir zaman aralığı arasındaki yüzde artışını izlemenizi sağlayan temel bir hesaplama oluşturmaktır.

Geciken toplam atıfta bulunduğunuzu anladığınızda, ölçek hedefinizin ne olduğu konusunda daha agresif olabilirsiniz. Örneğin, gecikmiş atıflarınızı izleyerek ve 7 günlük bir pencerede CPATC’nizin% 30 azalacağını tespit ederek 20 ABD doları tutarında bir CPATC hedefi ile başlarsanız, 26 ABD doları değerinde bir CPATC’de ölçeklendirme kararı alabileceğinizi fark edeceksiniz. (Bu sayı zaman içinde nasıl düştüğüne bağlı olarak 1. günde (% 30 daha yüksek).

Başınız tüm matematikten dönüyorsa, Common Thread Collective gibi e-ticaret medyası satın alma ajanslarının uzmanlaştığı alan budur. PupSocks ile yaptığımız gibi 4X ROI kampanyasını ölçeklendirmek için yardım istiyorsanız, burada bize ulaşın .

5. ADIM: KAZANAN REKLAM KÜMELERİNİZİ ÇOĞALTIN VE BÜTÇENİZİ ARTIRIN

Kazanan reklam setlerinin ortaya çıktığını görmeye başladığınızda, değer verdikleri her şey için bu izleyicileri sağmaya başlama zamanı! Tonlarca reklam grubuyla başlayıp, öncü göstergelere dayanarak onları öldürmeyi tavsiye etsek de, reklam kümesini ölçeklendirmeye karar vermeden önce, bu reklam kümelerinin hedef ROAS’ınıza anlamlı sayıda satın alımla (en az 4-5) ulaştığını görmenizi tavsiye ederiz. .

Ama bir kere yaparsan, gitme zamanı. Zaman içinde normal büyümeyi başarmaya çalıştığınız geleneksel bir satın alma senaryosunda, kazanan bir reklam kümesi bütçesini günde% 10-20 artırmaya karar verebilirsiniz. 30 gün içinde 200x reklam harcaması yapmaya çalıştığınızda, hiç kimsenin bunun için vakti yok (ve reklamlarınızı bütçenizin sadece 200 katı kadarını önermiyoruz, çünkü tüm yumurtalarınızı bir sepete koymak, ölçek duraklamaları için bir reçetedir) ).

Dolayısıyla, kazanan bir reklam grubumuz olduğunda, reklam kümesini hemen daha yüksek bir bütçeyle (bazen izleyicinin boyutuna bağlı olarak 3 veya 4 kez) aynı otomatik teklif stratejisini (otomatik teklif verme dönüşümde varsayılan teklif stratejisidir) kullanarak çoğaltırız kampanyalar). Ardından, kazanan reklamın, farklı manuel tekliflerle tekrar 3-5 kez daha ayarlandığını yineliyoruz (aşağıdaki yeşil işaretli sayı, reklam kümesi için manuel teklif hedefidir).

Her bir teklif türü farklı açık artırma dinamikleri yaratacağı için manuel teklif hedeflerinin yayılmasını kullanıyoruz ve güçlü bir reklam reklamınız varsa, EBM hedefinizi geçersiz kılabilir, daha fazla açık artırma kazanabilir ve yine de ROAS’ı! Bu strateji, kazanan her bir kitle / reklam kümesi kombinasyonundan mutlak bir şekilde yararlanmanıza olanak sağlar.

ADIM 6: BİR ETKİLEYİCİNİN FACEBOOK SAYFASINA REKLAMVERENİN ERİŞİMİNİ ALIN

Kendi reklam hesaplarınızdan ayrıldığınızda ve ölçeklendirildikten ve en iyi performans gösteren reklam reklamı hakkında güçlü bir fikir edindikten sonra, o reklam reklamı için nereden ek dağıtım alabileceğinizi bulma zamanı. CTC’de, satın alma kararları üzerindeki en büyük iki etkinin şöyle olduğunu söylemek istiyoruz:

  • Fiyat
  • Güvendiğiniz birinden bir öneri

Öyleyse kendinize sorun, potansiyel müşteriniz kime güveniyor? Sıklıkla, bu, reklamverenlerin ücretli programları çalıştırmak için Facebook sayfalarına erişmesini sağlayarak, etkileyicilerle ortaklık kurarak etkileyici pazarlama taktiklerini uygulamamızdır. PupSocks için, böyle bir program için mükemmel bir ortağımız vardı: iHeartDogs .

iHeartDogs, Facebook’ta neredeyse 4 milyon beğeni alan ve köpek topluluğuna geri döndüğü için ün yapan bir markadır. Köpek severlerin büyük bir takipçisi var ve ücretli bir program için mükemmel ortaklardı.

İHeartDogs’u bir ortak olarak bulmak, kurucularının CTC’ye yakın bir arkadaş ve danışman olmalarından dolayı acı vermedi, ancak böyle insanları bulmak o kadar da zor değil. Instagram’da arama yaptığınız birkaç saat (hashtag’leri kullanın) alanınızda büyük takiplerle bir sürü hesap ortaya çıkarır. İnsanlara sponsorluk yapmak istediğinizi ve bir an önce geri dönmeniz gerektiğini söyleyen birkaç doğrudan mesaj gönderin!

İşte iHeartDogs Facebook hesabında yayınladığımız reklam reklamı. Onlara PupSocks kampanyasında işe yarayacağını bildiğimiz aynı kazanan reklam reklamını verdiğimizi göreceksiniz ve daha sonra topluluklarında kendilerini organik ve yerli hissedeceklerini düşündükleri bir reklam kopyası oluşturmalarına izin verdiniz.

Reklam # 1:

Bu iki reklamı ve diğer üç reklamı aldık ve aşağıdaki kitleleri hedefleyen iHeartDogs sayfasını kullanarak dönüşüm kampanyaları yayınladık:

  • iHeartDogs Facebook sayfası meşgul
  • iHeartDogs Instagram page engagers
  • iHeartDogs web sitesi ziyaretçileri
  • Temel izleyicilerimiz

Sonuçta 88.000 yeni web sitesi ziyaretçisi, 3.184 yeni müşteri ve 136.316 $ yeni gelir elde edildi.

Bunun gibi ek reklam ve dağıtım kanalları oluşturarak ve alandaki “etkili” bir markanın güvenilirliği ile işlem yaparak, reklam kampanyalarımızı genişletip her iki taraf için bir kazanç yaratabildik.

Not: iHeartDogs ile düzenlediğimiz anlaşma yapısı, bin gösterim başına beklenen maliyete (BGBM) dayanan sabit bir fiyatlandırma paketiydi. Başka bir deyişle, aldığımız garantili izleyici erişimi için para ödüyorduk. Anlaşma, veritabanlarına e-postalar, sitelerine yerleştirmek için reklam içeriği oluşturma, birden fazla organik sosyal paylaşım ve 30 gün boyunca reklamverenin erişimini içeriyordu. Mümkün olduğunca sabit bir ücretle çalışmayı tercih ediyoruz, çünkü sabit bir marj oluşturan değişken maliyete karşı ölçeklenirken daha fazla marj oluşturmamızı sağlıyor.

BİR SONRAKİ FACEBOOK REKLAM KAMPANYANIZI ÖLÇEKLENDİRMEK İÇİN 3 TEMEL PAKET ALMA

İşte size deneyimlerimizden elde edeceğinizi umduğumuz üç anahtar teslim:

  • Önceden planlamak. Böyle bir ölçeklendirme plan yapmadan olmaz. Finansal, teknik ve yaratıcı ördeklerinizin arka arkaya olmasını sağlayın.
  • Geniş Başlat, Daralt, Sonra Çarp. Kendine başlamak için mümkün olduğunca çok sayıda potansiyel kazanan reklam / kitle kombinasyonu sun. Bütçenizi korumak için kaybedenleri hızlıca öldürün, sonra kazananlarınızı çoğaltın ve manuel olarak teklif edin.
  • Sonuçların Etkisi. Kanıtlanmış reklam kampanyalarınızı düzenleyebileceğiniz ek sayfalar / kişiler bulmak, markanızı doğrulamak ve sosyal platformlarda ek ölçek oluşturmak için güçlü bir yoldur.

Bu kadarını başardıysan, bu süreçte harika olmak için doğru tür bir takıntın var ve bir ödülü hak ediyorsun. Bu nedenle, bir çift PupSocks’ta% 20 indirim için, SUMO kodunu kullanın.

Aşağıdaki insanlar bu kampanyadaki çalışmaları için büyük bir çatışmayı hak ediyor: Nick Shackelford (Strategist), Vincent Wu (Alıcı), Caitlin Thomason (Hesap Yöneticisi), Adriana Falcon (Tasarımcı) ve Alex Maldonado (Metin Yazarı). Ve tabii ki bunların hiçbiri, Zach ve tüm PupSocks ekibinin çılgınca bir çabası olmadan uzaktan mümkün olmazdı. Bu şaşırtıcı markaları yaratan girişimciler her zaman gerçek kahramanlardır ve biz sadece ürünler kadar iyi olacağız.