Satış.

Onlardan daha fazlasını istiyorsun, değil mi?

Güzel haberlerim var. Bu yazıda, Sumo’nun bazı önde gelen e-ticaret müşterilerinin kullandığı 17 e-ticaret pazarlama stratejisini ortaya koyuyorum.

“Belirle ve unut” tipi stratejilerinden, uzun oyun için stratejilerden, topluluk oluşturma stratejilerinden, sosyal medya stratejilerinden ve daha fazlasından söz ediyoruz.

Kulağa hoş geliyor değil mi? Haydi, okuyalım.

PİNTEREST PAZARLAMA STRATEJİSİ (SONUÇ: 1.338.97 $ AYLIK GELİR)

Pinterest’i seviyorum.

Ben asla şahsen kullanmayan bir adamım ama iş için harika .

Niye ya? Çünkü Pinterest, bloglarımdan birini ayda 17.000’in üzerinde benzersiz sayfa gösterimi getiriyor – tamamen otomatik pilotta .

Google analytics verilerini gösteren ekran görüntüsü
Özellikle RV güncellemeleri ve modları rehberim, Pinterest’ten ayda yaklaşık 7.000 benzersiz ziyaretçi getiriyor. Bu sadece geçen ay Amazon gelirinde 1.338.97 $ ‘a çevrildi . [ * ]

Bir e-ticaret mağazası için bir rapor gösteren grafik
Ve bu, Pinterest’in getirdiği diğer 11.000 ziyaretçiyi de içermiyor!

başlamaya hazır mısın? Ayarlamamı öğrenmek ve unutmak için burayı tıklayın.

EN İYİ SATICI STRATEJİSİ (SONUÇ: DAHA FAZLA SATIŞ)

Büyüme kesmek harika, değil mi? Sizi daha fazla ağızdan kesen ve sonuçta artış sağlayan benzersiz “gerilla pazarlaması” taktikleri.

Peki, senin için bir tedavi var mı?

Sumo’nun son bir makalesinde, inanılmaz derecede etkili olan beş e-ticaret büyüme hackini ortaya çıkardık. Bunlardan biri “En Çok Satan” büyüme hack’ümüzdür.

Fikir basit:

En iyi satıcınızı tanımlayın

Ürününüz için bir açılış sayfası oluşturun

Bu açılış sayfasının reklamını yapın

Sayfanın dökümünü gösteren ekran görüntüsü
Özellikleri ister misiniz? En İyi Satıcı stratejisini nasıl kullanacağınızı öğrenmek için burayı tıklayın.

İÇERİK PAZARLAMA STRATEJİSİ (SONUÇ: 1.000.000 ABD DOLARI GELİR)

İnsanlar arama motorlarında rütbe almak, trafik çekmek ve ürün satmak için içerik kullanmaya çalıştıklarından, internet, işlerini büyütmek için içerik kullanan SaaS ve yalnızca blog siteleri tarafından yönetildi. Ancak içerik pazarlaması da e-ticaret için harikalar yaratıyor !

Bana inanma 6.868 e-ticaret içerik pazarlama makalesi üzerine bir çalışma yaptık ve daha fazla içerik yayınlayan çevrimiçi mağazaların daha fazla para kazandığını gördük.

Gelire göre yıllık ortalama makale sayısını gösteren grafik
başlamaya hazır mısın? Huckberry’nin içerik pazarlamasını nasıl kullandığını, bir yılda 1.000.000 $ ‘a ulaştığını öğrenmek için buraya tıklayın.

E-TİCARET E-POSTA PAZARLAMA STRATEJİSİ (SONUÇ: 4.425 ABD DOLARI, 100 ABD DOLARI HARCAMA İLE SATIŞ)

E-posta pazarlaması muhtemelen geliri artırmak için en belirgin e-ticaret pazarlama stratejisidir. Hiç şüphesiz zaten bir şekilde kullanıyorsunuz.

Ancak her 100 dolar harcadığınızda 4.425 dolar veya daha fazla kazanıyor musunuz?

Değilse, e-posta oyununuzu daha iyi hale getirin.

İndirim açılır penceresini gösteren ekran görüntüsü
başlamaya hazır mısın? 44x yatırım getirisinden sorumlu 12 e-ticaret listesi oluşturma stratejisini öğrenmek için buraya tıklayın.

E-TİCARET PENNY ÜRÜNÜ YÜKSELTME STRATEJİSİ (SONUÇ: 45,156 $ AYLIK GELİR)

Hiç “penny ürün yükseltme” duydun mu?

Aynı sesler gibi – ziyaretçilerinize ilk sıralarında bir kuruş için bir ürün sunuyor.

Dry Farm Wines’teki arkadaşlarımız bu stratejiyi, aylık yinelenen abonelik siparişlerinde fazladan 45,156 $ kazanmak için kullandı! İşte kullandıkları açılır pencereler:

Bir açılan mıknatıs açılır penceresini gösteren ekran görüntüsü

274.590 ziyaretçi bu pop-up’ı gördü. Kendi adını ve e-posta adresini girerek şaraba ilgi gösteren 126.405 yüksek kaliteli müşteri adayı üretildi. Bu % 46.03 dönüşüm oranı !

Sumo istatistiklerini gösteren ekran görüntüsü
başlamaya hazır mısın? Dry Farm Wines’in “penny ürün yükseltme” stratejisini nasıl kullandığını ve nasıl yapabileceğinizi öğrenmek için buraya tıklayın.

ÜRÜN TAVSİYELERİ STRATEJİSİ (SONUÇ: 500 ABD DOLARI HARCAMA İLE 4.950 ABD DOLARI SATIŞ)

2000’lerin başında, PayPal tavsiye teşviklerine 60 milyon ABD doları harcadı.

Yeni müşteriler kaydolmak için 20 dolar, var olanlar yönlendirmeler için 20 dolar aldı. Bu tavsiye programı, PayPal’ın Mart 2000’e kadar 1 milyon kullanıcı ve 2000 yazına kadar 5 milyon kazanmasına yardımcı oldu. 2003 yılına kadar kapatmaları gerekecek kadar başarılıydı – kritik kütleye ulaştılar ve artık fazladan yönlendirmelere gerek kalmadı.

Tavsiye pazarlama güçlüdür ve e-ticaret için de işe yarar! E-ticaret şirketi ErgoDriven, bu basit sipariş başarı sayfasını kullanarak 4.950 ABD doları gelir elde etmek için bu stratejiye 500 dolar harcadı.

Paylaşılan bir açılır pencereyi gösteren ekran görüntüsü
Nasıl yaptıklarını öğrenmek ister misiniz (ve siz de nasıl yapabilirsiniz)? Adım adım örnek olay incelemesini okumak için buraya tıklayın.

SATIŞ ORTAKLIĞI STRATEJİSİ (SONUÇ: BİR KAMPANYADAN 8,000 DOLAR)

Tavsiyeler harika, ancak insanlar yalnızca 10 dolar kazanacak kadar ileri gidiyor. Ya, bunun yerine, onlara sürekli bir gelir teklif ediyorsanız – potansiyel olarak bir işi yürütmek için yeterli olsalardı?

Peki, o zaman insanlar çok ve çok sayıda ürün satmanızı sağlamak için yukarıda ve öteye gidebilir. Ne de olsa, seni ne kadar fazla yaparlarsa, o kadar çok kazanırlar.

Otla beslenen sığır eti ve kemik suyu satan bir şirket olan Kettle & Fire, bağlı kuruluş pazarlamasını tek bir kampanyadan 8.000 $ üretmek için kullandı .

Su ısıtıcısı ve ateşi gösteren ekran görüntüsü
Kendiniz denemeye hazır mısınız? Bir ortak kampanya şablonuyla birlikte adım adım örnek çalışmanın tamamını okumak için buraya tıklayın.

CHATBOT PAZARLAMA STRATEJİSİ (SONUÇ: 23X YATIRIM GETİRİSİ)

Henüz bir chatbottan bir şey aldın mı?

Olmazsa, trendi kaçırıyorsunuz. Her ay Messenger’da insanlar ve işletmeler arasında 8 milyardan fazla mesaj alışverişi yapılır. [ * ]

Fakat bunun kimin umrunda? Ne kadar insanın mesajlaştığı değil, gerçek ve somut sonuçlar almak istiyorsunuz. Demek buradasın.

Sephora, Sephora Reservation Assistant botu aracılığıyla rezervasyon fiyatlarında% 11’lik bir sıçrama gördü ve SnapTravel, botlarını kullanarak bir yıldan daha az bir sürede otel rezervasyonlarında 1 milyon dolardan fazla not aldı. [ * ]

Bir başka şirket – Argomall – yatırım getirisinde 23 kat artış sağlamak için otomatik bot kullandı (bot çalıştırma maliyetine karşı).

Bir mesajlaşma konuşmasını gösteren ekran görüntüsü

başlamaya hazır mısın? Kendi chatbot’unuzu 15 dakika veya daha kısa sürede nasıl oluşturacağınızı öğrenmek için buraya tıklayın.

ÜRÜN SAYFASI EN İYİ UYGULAMALAR STRATEJİSİ (SONUÇ: DAHA YÜKSEK ARAMA SIRALAMASI)

Tüm e-ticaret pazarlama stratejileri, diğer platformları kullanmanın etrafında döner. Aslında, en iyilerinden bazıları doğrudan web sitenize tweaks yapmaktır.

Ödeme sayfanız hariç, ürün sayfalarınız sitenizdeki en önemli sayfalardır. Satışları arttırmak ve yeni müşteriler bulmak için gerçek mülkler.

Bir ayakkabı için bir ürün sayfasını gösteren ekran görüntüsü
Ürün sayfanızdaki satışları nasıl artırıyorsunuz?

Uygulayarak aşağıdaki ürüne sayfa en iyi uygulamaları.

(Spoiler uyarısı: Bu makalede, ürünlerinizi Google’da nasıl sıralayacağınızı, dönüşüm oranınızı artırmak için sosyal kanıtları ve daha fazlasını öğreneceksiniz!)

MAĞAZA KREDİSİ STRATEJİSİ (SONUÇ:% 87 E-POSTA LİSTESİ BÜYÜMESİ)

Bunu elde edin: E-ticaret mağazası Rhone e-posta listelerini% 87 oranında gülünç derecede basit (ancak etkili) açılan bir pencere kullanarak büyüttü.

Bir piyango açılır penceresini gösteren ekran görüntüsü

Bana inanma İşte kanıtı.

Toplanan e-postaları ve tarihi gösteren grafik
Onların stratejisini çalmak ister misiniz? Etkin bir mağaza kredisi açılır penceresi oluşturmayı öğrenmek için burayı tıklayın (ve abonelerinizi günde 100-200 artırın).

INSTAGRAM PAZARLAMA STRATEJİSİ (SONUÇ: 5.000 GÜN + BİR GÜNDE KAZANMA)

Sosyal medya e-ticaret için mükemmeldir. Çok sayıda mağaza Facebook, Snapchat ve diğer tüm platformlarda çok para kazanıyor.

Ancak dikkatinizi çok fazla platform arasında yaymak kafa karıştırıcı, ağırlaştırıcı ve zaman alıcıdır.

Alternatif?

Bir instagram yayını gösteren ekran görüntüsü
Çevrimiçi mağazanızdan gelir elde etmek için bu Instagram pazarlama stratejilerini kullanın (elbette basit Pinterest stratejisine ek olarak). Bana sonra teşekkür edersin.

12. ETKİLEYİCİ PAZARLAMA STRATEJİSİ (SONUÇ: 2.2 MİLYON KİŞİYE ULAŞTI)

Tamam, burada yaratıcılık için puan yok; Bu noktada herkes etkileyici pazarlamayı bilir. Ama iyi bir nedenle – işe yarıyor!

Bir Instagram profilini gösteren ekran görüntüsü
Peki ya kendiniz için yıllarca zaman harcamaksızın 2,2 milyon insan kitlesinden yararlanabilseydiniz ? Peki ya bunu reklamcılıkta bir servet harcamadan ya da ruhunu satmadan yapabilirsen?

Peki, yapabilirsin. Nasıl olduğunu öğrenmek için buraya tıklayın.

FACEBOOK REKLAM STRATEJİSİ (SONUÇ: 4 MİLYON DOLARLIK GELİR)

Facebook reklamları işe yarıyor. Her zaman vardır ve muhtemelen her zaman olacaktır. (Biz insanlar nihayetinde büyük FB’nin manipülasyonundan bıkmazsak – olası değil, ama mümkün.)

Ne kadar iyi çalışıyorlar?

1000.000 dolarlık bir reklam harcamasına 4.000.000 dolar gelir elde etmek için yeterince iyi.

Bunu yapan reklam çok komik bir şekilde basittir. Buna bir bak.

Facebook gönderisini gösteren ekran görüntüsü

Tabii ki, çok azımızın Facebook reklamlarına dökülecek bir milyon doları var. Ancak, bu tür bir reklam harcamasıyla, iyi bir reklam yapan şey hakkında birçok ders öğrenirsiniz .

Bu dersleri öğrenmek ister misiniz? Sansasyonel Facebook reklamlarına ilişkin altı adımlı kılavuzumuzu okumak için buraya tıklayın.

E-POSTA YENİDEN GÖNDERME STRATEJİSİ (SONUÇ:% 6 EK AÇIK)

Sana bazı şok edici haberlerim var.

Sadece birinin e-postalarınızdan birini açmaması, bu e-postayı bir daha asla gönderemeyeceğiniz anlamına gelmez.

Aslında, aynı e-postaları ikinci kez göndermenizi öneririm – sadece konu satırını değiştirin. Birkaç yüz kişiye gönderdiğim iki kampanya için 9 ve 15 fazladan tıklama alabildim. Bu, aksi takdirde kaçıracağım% 3-6 ekstra tıklama.

E-postalar için açık istatistikleri gösteren ekran görüntüsü
Devrimci? Hayır. Ancak binlerce kişiye gönderilen e-postalar boyunca bu , mağazanız için fazladan gelir sağlamak için birkaç bin dolar anlamına gelebilir . Tüm basit bir konu satırından ve bir düğmeye tıklayarak değişir.

VİDEO PAZARLAMA STRATEJİSİ (SONUÇ: 92 FACEBOOK PAYLAŞIMI)

Video, son birkaç yıldır yanıp sönüyor. Ama nasıl kullanıyorsun?

Ziyaretçilerinize ürünlerinizle veya nişle ilgili bir şeyi nasıl yapacağınızı gösteren ürün üretim sürecinizin perde arkası çekimlerini, günlük vlog videolarını veya nasıl yapılır videolarını deneyin.

İşte buna bir örnek: Yenilikçi Günlükçilik, güzel hazırlanmış el yapımı deri dergileri yaratıyor. Her biri yapmak için bir saat veya daha fazla sürer. [ * ]

Bu konuda sizi satmak için, sahibi tüm videoyu 60 saniyede gösteren bu videoyu hazırladı:

Bu videoda sevdiğim şey, neredeyse Discovery Channel’da göreceğiniz “Nasıl Yapıldı” türündeki bir video gibi. Çok havalı!

Daha fazla müşteri edinmek için videoyu kullanmaya hazır mısınız? Viralize olan “ürün reklamlarını” nasıl yaratacağınızı öğrenmek için burayı tıklayın!

PENCERE MÜŞTERİLERİ STRATEJİSİNİ DÖNÜŞTÜRME (SONUÇ: DAHA AZ TERK EDİLEN MÜŞTERİ)

Hiç e-posta listesine dahil olduğunuz bir siteye göz attınız mı? Daha sonra ayrılırsınız ve birkaç saat sonra en çok izlenen ürününüzle ilgili bir e-posta alırsınız?

Belki de vardır belki de değil. Ancak vitrin müşterilerini müşteriye dönüştürmenin harika bir yolu.

Örneğin, bu e-postayı Shopify mağazasından Sebastien Cruz’dan alın:

Bir açılır pencereyi gösteren ekran görüntüsü
Ücretsiz bir ürün kazanmayı denemek için e-posta listelerine kaydoldum, sonra mağazalarına göz attım. Üç saat sonra, en çok görüntülediğim ürünle (hiçbir şey almadan) bu e-postayı gönderdiler.

Mağazanız için bunu yapmak ister misiniz? Sumo’nun Convert Window Shoppers Kısayolunu kullanın .

Sebastien Cruz, e-posta listesindeyseniz ve üç saat içinde görüntülediklerinizi satın almazsanız, en çok görüntülenen ürününüzle bir e-posta alacaksınız.

Bu iki adımı izleyerek Sumo’nun içine kurdular:

Adım 1: Göndermek istediğiniz e-postayı oluşturun (Sumo, ziyaretçilerinizi en çok görüntülenen ürünü e-postaya otomatik olarak ekler).

Sumo ayarlarını gösteren ekran görüntüsü
Adım 2: Ziyaretçinize e-posta gönderilmeden önce ne kadar beklemek istediğinizi ayarlayın (3, 24 veya 48 saat sonra tetikleyecek şekilde ayarlayabilirsiniz; veya ayarladığınız özel bir gecikme).

Sumo ayarlarını gösteren ekran görüntüsü
Kendiniz denemek için aşağıdaki düğmeyi tıklayın.

GÜÇ KELİMELERİ STRATEJİSİ (SONUÇ: DAHA FAZLA E-POSTA AÇILIYOR)

Sizin için son bir pazarlama numaram var… Bu çok saçma inanılmaz ve terbiyesizlik, sizi heyecanlandırabilir ve çenenizi düşüren sersemletmeyle şaşırtabilir.

Tamam, belki de değil. Ama bu benim en sevdiğim e-ticaret pazarlama stratejim ve en son için sakladım: Güçlü kelimeler kullanmak.

Güç kelimelerinin listesini gösteren ekran görüntüsü

Kelimeler duygu uyandırma ve merak uyandırma gücüne sahiptir. Tıklamanıza, paylaşmanıza veya satın almanıza neden olabilirler. Seni sinirlendirebilir veya güldürebilirler.

Dolayısıyla, satışları ve katılımı artırmak için bir yol arıyorsanız, bu 401+ güçlü kelimelerin bir kısmını web sitenize, e-postalarınıza ve pazarlamanıza eklemeyi deneyin .