Hepimiz oradaydık – ürün aramak, sadece kötü tasarlanmış bir e-ticaret sitesine inmek için. Devre dışı bırakılıyor ve genellikle arama sonuçlarına geri döner ve bunun yerine başka bir işletme seçeriz.

Bir müşteri olarak, bir web sitesinin sizi içeri çekmesini ve kolayca gezinmesini istiyorsunuz. Bir işletme olarak, müşterilerinizin ürünlerinize göz atarak zaman geçirmelerini ve kolayca alışveriş yapabilmelerini istiyorsunuz. Bu nedenle, web sitenizin nasıl tasarlandığı radarınızda olmalıdır. Aşağıdaki nedenlerden dolayı önemlidir:

Göze çarpar
Müşterileri çabucak kazanmak zorundasın. Görünüşe göre, insanın dikkat süresi bir akvaryum balıklarından daha kısa . Size benzer ürünler veya hizmetler sunan binlerce başka işletme olması muhtemeldir. Nasıl göze çarpıyorsun? USP’niz nedir? Doğru tasarım, bir izleyiciyi, ekranın üst kısmındaki ayrıntılarla tam olarak yakalamanızı sağlar. Bu, sitelerin neyle ilgili olduğunu ve daha sonra nereye gitmeleri gerektiğini içerir.

Web tasarımını en azından pazarlama çabalarınız kadar önemli olarak düşünmelisiniz, internet alışverişi çağında olduğu gibi, bu genellikle işletmenizin yaptığı ilk izlenim olacaktır.

Tüm bilgileri iyi bir şekilde bütünleştirebilirsiniz
Sitenizdeki bilgilerin tümü eğlenceli veya ilgi çekici olmayacak. Bir e-ticaret sitesi olarak, biraz sıkıcı olsalar da eklemeniz gereken temel bilgiler vardır. Bu teslimat detayları, iadeler ve şartlar ve koşullar hakkında bilgi içerir.

Örneğin, bu kılavuzun açıkladığı gibi , şartlar ve koşullar, ortaya çıkarsa sizin lehinize olan sorunların çözülmesine yardımcı olabilir. Herhangi bir sayfanın odağı olmamasına rağmen, yalnızca iyi ifadeler içermeli, aynı zamanda kolayca bulunmalıdırlar. Harika web tasarımının size sunabileceği şey budur.

Kullanıcı deneyimini (UX) dikkate almanıza izin verir
Bir müşteri, e-ticaret sitenize satın alma yolculuğunun herhangi bir aşamasında inebilir. Bir pazarlama e-postası almış ve bir ürün teklifi tarafından alınmış olabilir veya yanlışlıkla sitenize rastlamış olabilirler.

Ancak oraya gidildiğinde, siteyi iyi bir şekilde gezebilmeleri gerekir. Web tasarımı, birisinin sitenizde nasıl hareket edeceğini ve bunun ne kadar kolay olduğunu düşünmenizi sağlar. Ne de olsa, bir müşteri onunla nasıl etkileşime gireceğini bilmiyorsa, nasıl göründüğü önemli değil. Dahası, bu kılavuz bu etkileşimin tadını çıkarmanın nasıl gerekli olduğunu vurgulamaktadır , bu nedenle daima tasarım ve UX el ele düşünün.

Web sitenizin cep telefonunda da nasıl göründüğünü düşündüğünüzden emin olun. Gittikçe daha fazla sayıda müşteri, alışveriş yapmak için telefonlarını kullanıyor – hatta değerli olanları bile.

Bütün bunlar daha fazla satışa yol açabilir
Tabii ki, web tasarımı pahalı olabilir. Bir sitenin işletmeniz için nasıl çalışabileceğini planlamak zaman ve kaynak gerektirir. Bu nedenle, tüm çabalarınızın satışları artıracağını hatırlamanız önemlidir. Aslında, bir web sitesinin tasarımından bahseden insanların% 48’inin bir işletmenin güvenilirliğini belirlemede en önemli etken olduğunu içeren istatistikler oldukça inandırıcıdır – daha fazla gerçekleri inceleyin ve web sitesi tasarımına ne kadar önem verdiğinizi yeniden düşünmeye başlayın .

Sarmalamak
Önerilerinizi bizimle de paylaştığınızdan emin olun. E-ticaret web sitenizin özel UI / UX tasarımı için bazı harika web tasarımcılarının ve ajanslarının referanslarına ihtiyacınız varsa, bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin . Zaten hazır web tasarımınız varsa ve gelişmesi için arıyorsanız, ekibimiz en iyi platformu seçmenize yardımcı olabilir ve bu tasarımları tamamen işlevsel bir çevrimiçi alışveriş sitesine dönüştürebilir .