Loading ...

Tagged as: e-ticaret ankara

E-ticaret SEO: Ziyaretçi Sayısını Nasıl Artırırsınız?

Sana bir soru sorayım: Başarılı bir e-ticaret mağazası ile her ay bile zorlukla kırılan biri arasındaki fark nedir? Bu sunduğu ürün yelpazesi değil. Tasarımının kalitesi de değil. Nitelikli trafik çekebilme şekli bu şekildedir . Kullanılabilir tüm pazarlama kanallarından bir e-ticaret sitesi sahibinin sahip olduğu SEO, tamamen farklı bir düzeydedir. İşte nedeni: Web sitenizin tutarlı bir […]

read more

E-ticarette web tasarımı neden bu kadar önemlidir?

Hepimiz oradaydık – ürün aramak, sadece kötü tasarlanmış bir e-ticaret sitesine inmek için. Devre dışı bırakılıyor ve genellikle arama sonuçlarına geri döner ve bunun yerine başka bir işletme seçeriz. Bir müşteri olarak, bir web sitesinin sizi içeri çekmesini ve kolayca gezinmesini istiyorsunuz. Bir işletme olarak, müşterilerinizin ürünlerinize göz atarak zaman geçirmelerini ve kolayca alışveriş yapabilmelerini […]

read more

17 E-Ticaret Pazarlama Stratejileri (En Yüksek bütçeye sahip mağazalar için)

Satış. Onlardan daha fazlasını istiyorsun, değil mi? Güzel haberlerim var. Bu yazıda, Sumo’nun bazı önde gelen e-ticaret müşterilerinin kullandığı 17 e-ticaret pazarlama stratejisini ortaya koyuyorum. “Belirle ve unut” tipi stratejilerinden, uzun oyun için stratejilerden, topluluk oluşturma stratejilerinden, sosyal medya stratejilerinden ve daha fazlasından söz ediyoruz. Kulağa hoş geliyor değil mi? Haydi, okuyalım. PİNTEREST PAZARLAMA STRATEJİSİ […]

read more